onsdag den 24. marts 2010

Tirsdag den 23. marts:

Lillebror læser til eksamen ...

Så er dagen kommet, hvor jeg forlader Afrika. Jeg har efterhånden været her længe, og nogle af de daglige, naturlige ting kommer jeg nok til at savne lidt. Det kan godt være, at man synes, at det er upraktisk, at meget ligner en rodebutik i Afrika, men det har nu også sin charme, og farverne og de dejlige temperaturer…. Det bliver mærkeligt snart at stå i de grå københavnske gader. Tjeck in og afgang går helt efter planen, og jeg lander i Heathrow kl. 18:30 (21:30 kenyansk tid). Jeg skal desværre vente i Lufthavnen hele natten – i 15 timer. Men jeg har jo heldigvis min computer og en lang række billeder, som skal sættes lidt i orden :-) . Desværre lukker lufthavnen om natten, så jeg skal ud, og så kan jeg vente i ankomsthallen; her er dørene bare så tit åbne, at man virkelig kan mærke temperaturerne i London. Puh, det er en kold oplevelse, når man sådan kommer fra Afrikas 25-35 grader.

1 kommentar:

  1. Det' altså ik mig :S
    Iøvrigt har heg lige afleveret sidste opgave. Endelig færdig!

    SvarSlet