onsdag den 24. marts 2010

Onsdag den 24. marts:

Den aktive vulkan Nyiragongo, Congo.

Jeg sover 3-4 timer på en bænk, men mit indre ur siger stadig kenyansk tid, så jeg ”står op” kl. 03:30 (06:30 i Kenya). Heldigvis finder jeg et hjørne, hvor jeg får kontakt med et netværk, som ikke er lukket – spøjst; det koster ellers penge at komme på Internettet i lufthavnen. Nå, men så kan jeg jo bruge tiden effektivt med de ting, som skulle ordnes, når jeg kom til Danmark. Faktisk er de 15 timer snart ovre, så det blev aldrig den ”dræber”, som jeg frygtede.
I København skinner solen – jeg er landet midt i forårets hidtil varmeste dage i Danmark. Jeg synes nu stadig, det er lidt småkoldt, men mon ikke jeg vænner mig til det :-). Der er lidt farveløst i Danmark, så I må hellere få et billede af vulkanen Nyiragongo, Congo. Bemærk røgen fra lavaen i den aktive vulkan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar